مدرسه ۱۲ کلاسه حضرت فاطمه زهرا (س) قم همزمان با آیین بهره برداری از ۹۵۰ فضای آموزشی و پرورشی در سراسر کشور و با حضور جمعی از مسئولان ملی و استانی افتتاح شد.
افتتاح دبستان دخترانه ۱۲ کلاسه در پردیسان قم

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس استان قم، در این مراسم که جمعی از مسئولان و از جمله حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم، محمد امین مهرورز مدیرکل دفتر ساماندهی فضا و تجهیزات سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور، حجت الاسلام محمدرضا حامدی امام جمعه پردیسان قم، حسین غریب مدیرکل امور اجتماعی استانداری قم، امین مقومی رئیس سازمان نظام مهندسی استان قم، سیدناصر علایی طباطبایی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان قم، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان و احمدرضا اجتهادی مدیرکل نوسازی مدارس استان قم حضور داشتند، حاج رضا صبوری فرزند مرحوم حاج علی صبوری که بخشی از این مدرسه از محل ثلث اموال وی احداث گردیده گفت: خدای را شاکرم که به ورثه حاج علی صبوری عنایت کرد تا در راه خداپسندانه مدرسه سازی گام بردارند.

وی که به نمایندگی از خانواده صبوری در این مراسم سخن می گفت ادامه داد: تردیدی نیست که مدرسه سازی از اقدامات زیربنایی و اولیه برای رشد فرزندان ایران زمین است.

صبوری همچنین خاطر نشان کرد: جامعه امروز ما بیش از پیش به خیرین مدرسه ساز نیاز دارد.

همچنین در این مراسم که با ارتباط تصویری با مراکز استان های کشور جهت بهره برداری همزمان از ۹۵۰ فضای آموزشی و پرورشی بود، وزیر آموزش و پرورش به نمایندگی از رئیس جمهور و همچنین رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور از بشاگرد استان هرمزگان سخنرانی داشتند.

تلاوت قرآن توسط یکی از دانش آموزان، اجرای سرود ملی و سرودهای انقلابی توسط گروه مارش انصار الحسین (ع)، اجرای دکلمه توسط دانش آموز زهرا کاروان مسجدی، اجرای گروه سرود مدرسه حضرت فاطمه زهرا (س) و اجرا توسط گروه سرود انصار الحجه (ع)، بخش های دیگری از این مراسم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *